همایش تماس های پولساز

همایش تماسهای پولساز در هتل المپیک تهران برگزار شد

همایش تماس‌های پولساز، اولین همایش بزرگ در حوزه بازاریابی و فروش تلفنی، در تاریخ 15 بهمن‌ماه با تعداد شرکت‌کنندگان بالغ بر 250 نفر، با اخذ مجوز از وزارت علوم و تحقیقات برگزار شد. اساتید به‌نامی همچون، دکتر محمد سیدا (مرد حافظه ایران)، دکتر مهدی صفایی (کارآفرین برتر)، دکتر علیرضا سلیمی، دکتر رضا شیرازی، سرکار خانم فرشته ایران نژاد، آقای بابک بهمن خواه، جناب آقای دکتر صمیمی از پژوهشکده مبین، جناب آقای دکتر شجاعی، سرکار خانم دکتر زرگری از شرکت سبزآرا نگار دشتی(محصولات عطر فیکورس) آقای مهندس عبدالمالکی مدیرعامل مجموعه سیتاک، جناب آقای محمودزاده مدیرعامل سی آر ام دیدار و جناب آقای امیرمهرنیا نماینده شرکت گلدیران(ال‌جی) از میهمانان ویژه این مراسم بودند.

این همایش که حاصل حدود یکماه تلاش‌های بی‌وقفه تیم برگزارکننده مجموعه اثر ماندگار با مدیریت آقای حمیدرضا محبی و تیم قدرتمند ایشان طبق برنامه در سالن همایشهای بین المللی هتل المپیک تهران از ساعت 14:30 باسخنرانی آقای دکتر صمیمی آغاز شد.

درباره مدرس همایش بزرگ تماس‌های پولساز

مدرس اصلی همایش جناب آقای بهزاد استقامت، پدر بازاریابی و فروش تلفنی ایران بودند که خیلی‌ها عقیده دارند ایشان مرد پشت صحنه فروش تلفنی ایران است.

تجربه 25 ساله استاد بهزاد استقامت با کتاب 272 صفحه‌ای ایشان به نام تماس‌های میلیاردی و صفحه اینستاگرام و وبسایت تخصصی ایشان در همین زمینه، نظر بسیاری از علاقه‌مندان و مدیران شرکت‌های بزرگ و متوسط را به خود جلب کرده است. در مصاحبه‌هایی که از شرکت‌کنندگان بعمل آمده است، همه به یک ویژگی خاص استاد اشاره کردند و آن تسلط بر موضوع و تجربه شخصی در این حوزه است. ایشان همچنین تدریس و کوچینگ شرکت‌های بزرگ کشور مانند تیم کالسنتر ایرانسل، شرکت گلدیران، شرکت اینترنتی آسیاتک و سرای ایرانی بزرگترین هایپرمارکت لوازم خانگی، شرکت ایرانیان زمین یکی از بزرگترین شرکت های فروش شبکه‌ای ایران و بسیاری از شرکت‌های مطرح را بر عهده داشتند. طبق بررسی‌های به عمل آمده آموزش حدود 6000 نفر ساعت، دوره‌ها و آموزش‌های استاد استقامت را خاص کرده است.

بخوانید
چگونه از پس مهمترین مانع فروش بربیاییم؟

همایش تماس های پولساز

تجربه شرکت در این همایش

به گفته حمیدرضا محبی مدیر برگزارکننده همایش، در طی سخنرانی استاد استقامت، از میهمانان ویژه دعوت می‌شد که به اتاق VIP برای مصاحبه تشریف بروند که قبول نمی‌کردند و اعلام کردند به قدری مطالب جذاب است که حاضر نیستیم حتی چند دقیقه‌ای از مطالب را از دست بدهیم.

با توجه به اینکه مدت زمان 3 ساعت برای ارائه تمام مطالب در خصوص بازاریابی و فروش تلفنی مدت زمان بسیار کمی محسوب می‌شد اما استاد استقامت به بهترین شکل ممکن مطالب ناب و درجه یک را با شور و اشتیاق و پر انرژی انتقال دادند. زمان استراحت بین دو سانس سخنرانی، حتی یک دقیقه استاد استراحت نکردند و در سالن برای پاسخ به سوالات شرکت کنندگان حضور داشتند و با عکس‌های یادگاری، زمان استراحت خود را سپری کردند که در ادامه تصاویر را مشاهده می‌فرمایید.

همایش تماس های پولساز

یکی از نکات جالب این همایش، حضور شرکت‌کنندگان از شهرهای دور و نزدیک و مدیران شرکت‌ها به همراه تیم فروش خود بودند. شهرهایی همچون اصفهان، کرمانشاه، یزد، آمل، رشت و..

در پایان، استاد بهزاد استقامت اعلام کردند که تمام تلاش خود را برای برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های حضوری بیشتری در سال 1401 برای علاقه‌مندان به این حوزه بعمل خواهند آورد و مراتب از طریق وبسایت و صفحه اینستاگرام و تلگرام به اطلاع عزیزان و مشتاقان خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

02191010363

85%

این پیشنهاد فقط همین حالا معتبر  است و اگر پنجره را ببندی از دستش داد!

شما با مطالعه این کتاب از 90% فروشنده‌های تلفنی دیگر جلوتر هستید

ارسال رایگان به سراسر نقاط ایران

  •  
  • برای مشاهده محتویات پکیج طلایی و هدایای ویژه همراه آن، روی دکمه سبز رنگ زیر کلیک کنید

      جمعاً: 1.497.000 تومان 

فقط 497.000 تومان