خلاصه کتاب ساخت برند داستانی + نسخه صوتی و PDF

خلاصه کتاب ساخت برند داستانی + نسخه صوتی و PDF

کتاب ساخت برند داستانی نوشته دونالد میلر، به بررسی یک چارچوب هفت مرحله‌ای می‌پردازد که به کسب و کارها و برندها کمک می‌کند تا پیامشان را برای مشتریان شفاف سازی کنند. این امر در نهایت منجر به جلب نظر افراد بیشتری به محصولات و خدمات آنها خواهد شد. اگر فرصت مطالعه این کتاب ارزشمند و کاربردی را ندارید پیشنهاد می‌کنیم خلاصه راه مدیران را از دست ندهید. در این خلاصه تمام سعی خود را کرده‌ایم تا تمامی نکات مطرح شده در کتاب را بیاوریم.

نقل قول از نویسنده

هر کسب و کار موفقی می‌داند که باید مشتری را به قهرمان داستان خود تبدیل کند، نه برند خودش. کسب و کارهایی که مشتریان خود را به یک داستان قهرمانانه دعوت می‌کنند، رشد می‌کنند. آنهایی که این کار را نمی‌کنند، فراموش می‌شوند.

ساخت برند داستانی

نویسنده کتاب ساخت برند داستانی که سابقه فعالیت چندین ساله در حوزه بازاریابی و ارائه مشاوره به بیش از 3000 کسب و کار در سال را دارد، در این کتاب از ساختاری اثبات شده تحت عنوان “اس‌بی‌هفت” (SB7) رونمایی می‌کند. این ساختار به صورت گام به گام به کسب و کارها در طراحی پیامی شفاف و رسا یاری می‌رساند.

کتاب ساخت برند داستانی برای چه کسانی مفید است؟

  • صاحبان کسب و کارها
  • مدیران بازاریابی
  • کارآفرینان
  • علاقه مندان به حوزه بازاریابی

کتاب ساخت برند داستانی اثر دونالد میلر، منبعی ارزشمند برای کسب و کارها و برندهایی است که به دنبال شفاف‌سازی و بهینه‌سازی پیام خود برای مشتریان و جلب نظر افراد بیشتری به محصولات و خدمات خود هستند. چارچوب هفت مرحله ای SB7 ارائه شده در این کتاب، به عنوان ابزاری قدرتمند در مسیر برندسازی موفق عمل می‌کند.

بخوانید
آیا عمر تماس سرد به پایان رسیده است؟ 17 استراتژی جدید مشتری‌یابی برای فروشندگان

خلاصه کتاب ساخت برند داستانی: چرا بیشتر بازاریابی‌ها جواب نمی‌دهند؟

برای خواندن ادامه این مقاله می‌بایست اشتراک الماسی تهیه کنید. این مطلب همچنین دارای فایل مقاله صوتی و PDF که فقط برای کاربران اشتراک الماسی قابل استفاده خواهد بود. بعد از خرید اشتراک الماسی راه مدیران به ده ها مقاله صوتی و PDF مطالب دیگر دسترسی خواهید داشت.

لطفا برای دسترسی به این بخش از محتوا، ابتدا عضویت الماسی خود را تکمیل نمایید.

خرید عضویت الماسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

02191010363

85%

این پیشنهاد فقط همین حالا معتبر  است و اگر پنجره را ببندی از دستش داد!

شما با مطالعه این کتاب از 90% فروشنده‌های تلفنی دیگر جلوتر هستید

ارسال رایگان به سراسر نقاط ایران

  •  
  • برای مشاهده محتویات پکیج طلایی و هدایای ویژه همراه آن، روی دکمه سبز رنگ زیر کلیک کنید

      جمعاً: 1.497.000 تومان 

فقط 497.000 تومان