کتاب بزرگترین فروشنده جهان

خلاصه کتاب بزرگترین فروشنده جهان + نسخه صوتی و PDF

یکی از کلاسیک‌های دنیای کسب و کار کتاب بزرگترین فروشنده جهان است. این کتاب که قرار است به شما کمک کند که با تبدیل شدن به فردی بهتر، فروشنده بهتری هم شوید نوشته اُگ ماندینو، نویسنده آمریکایی مشهور است. کتاب بزرگترین فروشنده جهان با بیان داستانی از یک پسر فقیر که به موفقیت می‌رسد، اصول فروش و موفقیت شخصی را برای شما لیست می‌کند. اگر فرصت ندارید که کل این کتاب را بخوانید، راه مدیران خلاصه آن را برای شما عزیزان آماده کرده تا در کمتر از نیم ساعت هر درسی که لازم است را از این کتاب بیاموزید.

نقل قول از نویسنده

فقط به دنبال پول و ثروت نباشید. به جای آن به دنبال شادی بروید که دوست داشته شوید و دوست بدارید و مهم‌تر از هرچیز به دنبال آرامش ذهن و روان خود باشید.

اُگ ماندینو

کتاب بزرگترین فروشنده جهان

اُگ ماندینو بعد از بحران‌های عاطفی و خانوادگی بسیاری که در زندگی‌اش پیش آمد در یک بازه زمانی شروع به خواندن کتاب‌های موفقیت و خودیاری کرد و به کمک آنها توانست از موقعیت بد خود نجات پیدا کند. کتابی که زندگی او را برای همیشه تغییر داد کتاب کلاسیک دبلیو کلمنت استون بوده که با خواندن آن موفقیت از طریق نگرش مثبت ذهنی را یاد گرفت. او در انتهای این مسیر تبدیل به نویسنده‌ای موفق شد که چندین عنوان کتاب در زمینه فروش و موفقیت منتشر کرده است. مبنای بسیاری از کتاب‌های او مطالعه کتاب‌های ناپلئون هیل، امت فاکس و همینطور انجیل بوده است.

اگر زمانی که می‌خواهید درباره موضوعی صحبت کنید که به آن اشراف کامل و باور دارید، با اشتیاق و بدون مشکل این کار را انجام می‌دهید اما در شرایطی که قرار است محصولی را بفروشید که علاقه خاصی هم به آن ندارید، دچار مشکل می‌شوید این کتاب مناسب شماست. در این کتاب مهارت‌هایی می‌آموزید که به شما این امکان را می‌دهند که فروشنده بهتر و مسلط‌تری شوید. پس با راه مدیران همراه باشید تا این اصول و ترفندها را باهم مرور کنیم.

بخوانید
خلاصه کتاب ساخت برند داستانی + نسخه صوتی و PDF

3 درس مهم از کتاب بزرگترین فروشنده جهان به انتخاب راه مدیران

وقتی برای اولین بار این کتاب را می‌خوانید ممکن است احساس کنید حرف‌های آن را قبلاً جایی شنیده‌اید. یا برای آن دسته از افرادی که کتاب ثروتمندترین مرد بابل را خوانده‌اند بعضی از نکاتی که مطرح می‌شود آشنا باشند. اما مگر مرور درس‌هایی که می‌تواند به شما کمک کند تا فرد بهتری برای خود یا اجتماع‌تان باشید ایرادی دارد؟ در بخش اول خلاصه کتاب بزرگترین فروشنده جهان 3 درس مهم را بررسی می‌کنیم:

  1. ارزشمندترین کاری که می‌توانید برای فروش به دیگران انجام دهید این است که آنها را دوست بدارید.
  2. هیچ وقت ناامید نشوید اما هیچ وقت هم بدون آمادگی اقدامی نکنید.
  3. در هرکاری که قرار است انجام دهید سعی کنید احساسات خود را کنترل کنید.

فرقی نمی‌کند بخواهید هنرمند خوبی شوید یا یک فروشنده تلفنی، در هر حال لازم است هنر ترغیب دیگران را یاد بگیرید. چگونه؟ با کمک درس‌هایی که کتاب بزرگترین فروشنده جهان به شما می‌آموزد!

برای خواندن ادامه این مقاله می‌بایست اشتراک الماسی تهیه کنید. این مطلب همچنین دارای فایل مقاله صوتی و PDF که فقط برای کاربران اشتراک الماسی قابل استفاده خواهد بود. بعد از خرید اشتراک الماسی راه مدیران به ده ها مقاله صوتی و PDF مطالب دیگر دسترسی خواهید داشت.

لطفا برای دسترسی به این بخش از محتوا، ابتدا عضویت الماسی خود را تکمیل نمایید.

خرید عضویت الماسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

02191010363

85%

این پیشنهاد فقط همین حالا معتبر  است و اگر پنجره را ببندی از دستش داد!

شما با مطالعه این کتاب از 90% فروشنده‌های تلفنی دیگر جلوتر هستید

ارسال رایگان به سراسر نقاط ایران

  •  
  • برای مشاهده محتویات پکیج طلایی و هدایای ویژه همراه آن، روی دکمه سبز رنگ زیر کلیک کنید

      جمعاً: 1.497.000 تومان 

فقط 497.000 تومان