آیین دوست یابی دیل کارنگی

خلاصه کتاب آیین دوست یابی دیل کارنگی + نسخه صوتی و PDF

کتاب آیین دوست یابی دیل کارنگی با عنوان اصلی How to win friends and influence people یکی از مهم‌ترین کتاب‌های حوزه فروش و کسب و کار به حساب می‌آید. چرا که به شما می‌آموزد چگونه فردی دوست‌داشتنی باشید، از پس روابط خود بربیایید و بدون اینکه در مسائل دیگران مداخله کنید، افراد را قانع کرده و کمک‌شان کنید رفتارشان را تغییر دهند. . درست است بیش از 80 سال از عمر کتاب آیین دوست یابی می‌گذرد اما نکاتی را مطرح می‌کند که هنوز در روابط انسانی به قوت خود باقی هستند و می‌توانند باعث پیدا کردن روابط جدید و حتی موفقیت در موقعیت‌های شغلی شوند.

در این صفحه علاوه بر اینکه خلاصه کتاب آیین دوست یابی دیل کارنگی را می‌بینید می‌توانید نسخه صوتی و PDF آن را نیز دریافت کنید. با راه مدیران همراه باشید.

نقل قول از نویسنده

چیزی که دارید، کسی که هستید، جایی که زندگی می‌کنید یا کاری که انجام می‌دهید تعیین‌کننده خوشحالی یا ناراحتی شما نیست. بلکه این طرز تفکر شماست که اهمیت دارد.

دیل کارنگی

این کتاب قبل از کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، در سال 1936 چاپ شده و بیشتر از 15 میلیون نسخه از آن طی این مدت به فروش رسیده است. این کتاب خودیاری به یقین روانشناسی رفتاری را به گونه‌ای که امروز می‌شناسیم شکل داده است. کتاب آیین دوست یابی دیل کارنگی همانند یک دستورالعمل است که به شما می‌آموزد چطور می‌توانید بیشتر محبوب دیگران باشید، از افراد بخواهید که کاری برای شما انجام دهند و حتی تحت تاثیر شما رفتار خود را تغییر دهند.

بخوانید
20 راهکار برای کاهش میانگین مدت زمان رسیدگی
آیین دوست یابی دیل کارنگی

گرچه هیچ‌کدام از این موارد قرار نیست با کلک زدن یا فریب همراه باشد. دیل کارنگی تمام نکاتی که مطرح می‌کند را بر مبنای این ایده بنا کرده که شما تنها در یک صورت می‌توانید رفتار دیگران را تغییر دهید؛ با تغییر رفتار خود!

ما از این کتاب 3 درس مهم خواهیم گرفت:

  1. تنها با لبخند زدن می‌توانید تاثیر اولیه فوق‌العاده‌ای روی افراد بگذارید
  2. برای اینکه به نظر دیگران جالب بیایید درباره موضوع مورد علاقه‌شان، یعنی خود ایشان صحبت کنید.
  3. اگر قصد دارید افراد را قانع کنید باید “بله”های زیادی از آنها بگیرید.

آماده‌اید که استاد تاثیرگذاری روی افراد شوید؟ پس برویم به سراغ خلاصه کتاب آیین دوست یابی دیل کارنگی؛

برای خواندن ادامه این مقاله می‌بایست اشتراک الماسی تهیه کنید. این مطلب همچنین دارای فایل مقاله صوتی و PDF که فقط برای کاربران اشتراک الماسی قابل استفاده خواهد بود. بعد از خرید اشتراک الماسی راه مدیران به ده ها مقاله صوتی و PDF مطالب دیگر دسترسی خواهید داشت.

لطفا برای دسترسی به این بخش از محتوا، ابتدا عضویت الماسی خود را تکمیل نمایید.

خرید عضویت الماسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

02191010363

85%

این پیشنهاد فقط همین حالا معتبر  است و اگر پنجره را ببندی از دستش داد!

شما با مطالعه این کتاب از 90% فروشنده‌های تلفنی دیگر جلوتر هستید

ارسال رایگان به سراسر نقاط ایران

  •  
  • برای مشاهده محتویات پکیج طلایی و هدایای ویژه همراه آن، روی دکمه سبز رنگ زیر کلیک کنید

      جمعاً: 1.497.000 تومان 

فقط 497.000 تومان