خلاصه کتاب 12 قانون برای زندگی

خلاصه کتاب 12 قانون برای زندگی + نسخه صوتی و فایل PDF

کتاب 12 قانون برای زندگی یک کتاب خودیاری سختگیرانه اما جذاب است که  قوانینی را برای داشتن نظم بیشتر، رفتار بهتر و تعادل در زندگی ارائه می‌دهد. کتاب 12 قانون برای زندگی نوشته جردن پیترسون فقط یک کتاب نیست. بلکه مانند نقشه راهی عمل می‌کند که به نسل جوان آموزش می‌دهد که زندگی خوبی داشته باشند. اگر فرصت مطالعه کتاب 12 قانون برای زندگی را ندارید، خلاصه راه مدیران تمام نکات مهم و چکیده آن را در اختیارتان قرار می‌دهد. با ما همراه باشید.

نقل قول از نویسنده

خودتان را با دیگران مقایسه نکنید. خودتان را فقط با دیروزِ خودتان مقایسه کنید.

جردن پیترسون

پیترسون، روانشناس، نویسنده و استاد دانشگاه تورنتو، یکی از تأثیرگذارترین چهره‌های فکری جهان در سال‌های اخیر بوده است. او با انتشار سخنرانی‌ها و مصاحبه‌هایش در یوتیوب و رسانه‌های دیگر، الهام‌بخش میلیون‌ها نفر در سراسر جهان بوده است. جردن پیترسون در سال 1962 در ادمونتون کانادا، به دنیا آمد. او در دانشگاه آلبرتا روانشناسی و علوم سیاسی خوانده و سپس در دانشگاه مک‌گیل مدرک دکترای روانشناسی بالینی خود را دریافت کرد. پیترسون در سال 1993 به عنوان استاد روانشناسی در دانشگاه تورنتو منصوب شد. او تحقیقات خود را بر روی روانشناسی شخصیت، روانشناسی دین و روانشناسی سیاسی متمرکز کرده است.

کتاب 12 قانون برای زندگی، موفقیت تجاری بزرگی بود و خیلی سریع به پرفروش‌ترین کتاب در ایالات متحده تبدیل شد. این کتاب همچنین با استقبال منتقدان روبرو شد و به عنوان یکی از تأثیرگذارترین کتاب‌های غیرداستانی دهه 2010 شناخته شده است. پیترسون در سال 2018 با انتشار کتاب فراتر از نظم: 12 قانون برای زندگی در عصر آشوب، به موفقیت خود ادامه داد. این کتاب دنباله‌ای بر کتاب 12 قانون برای زندگی است و به موضوعاتی مانند نابرابری، سیاست و دین می‌پردازد.

بخوانید
خلاصه کتاب خریدشناسی + نسخه صوتی و PDF

به رسم همیشه راه مدیران، ابتدا سه درس کلیدی که از کتاب 12 قانون برای زندگی می‌توان گرفت را باهم مرور می‌کنیم و بعد به سراغ خود قوانین می‌رویم.

سه درس مهم از کتاب 12 قانون برای زندگی به انتخاب راه مدیران

درس اول: قبل از اینکه دنیا را قضاوت کنید، مسئولیت زندگی خود را بر عهده بگیرید

برای خواندن ادامه این مقاله می‌بایست اشتراک الماسی تهیه کنید. این مطلب همچنین دارای فایل مقاله صوتی و PDF که فقط برای کاربران اشتراک الماسی قابل استفاده خواهد بود. بعد از خرید اشتراک الماسی راه مدیران به ده ها مقاله صوتی و PDF مطالب دیگر دسترسی خواهید داشت.

لطفا برای دسترسی به این بخش از محتوا، ابتدا عضویت الماسی خود را تکمیل نمایید.

خرید عضویت الماسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

02191010363

85%

این پیشنهاد فقط همین حالا معتبر  است و اگر پنجره را ببندی از دستش داد!

شما با مطالعه این کتاب از 90% فروشنده‌های تلفنی دیگر جلوتر هستید

ارسال رایگان به سراسر نقاط ایران

  •  
  • برای مشاهده محتویات پکیج طلایی و هدایای ویژه همراه آن، روی دکمه سبز رنگ زیر کلیک کنید

      جمعاً: 1.497.000 تومان 

فقط 497.000 تومان