خلاصه کتاب شیوه گرگ

خلاصه کتاب شیوه گرگ + نسخه صوتی و فایل PDF

جردن بلفورت، شخصیتی که توسط لئوناردو دی کاپریو در فیلم پرفروش “گرگ وال استریت” به تصویر کشیده شده، در کتاب “شیوه گرگ” راز سیستم فروش و روش متقاعدسازی مرحله به مرحله‌ای را فاش می‌کند که هر کسی را به یک ستاره فروش تبدیل می‌کند. در این صفحه، ما خلاصه‌ای از کتاب شیوه گرگ را ارائه می‌کنیم که شما را از خواندن این کتاب تا حد زیادی بی‌نیاز خواهد کرد. بد نیست بدانید هر تکنیک، استراتژی و نکته‌ای که در این کتاب آمده، به دقت آزمایش شده و در شرایط واقعی به اثبات رسیده است. پس از این فرصت طلایی برای کشف رازهای متقاعدسازی دیگران استفاده کنید و توانایی فروش خود را افزایش دهید.

نقل قول از نویسنده

وقتی با استانداردهای پایین و سطح توقعات کم زندگی می‌کنید، به همه کسانی که در مسیر زندگیتان قرار دارند آسیب می‌رسانید. به خصوص به کسانی که دوستشان دارید.

جوردن بلفورت

جوردن بلفورت، متولد نیویورک، از سنین جوانی علاقه زیادی به تجارت داشت. علیرغم مخالفت پدرش، بلفورت آرزوهای کارآفرینی خود را دنبال کرد و در سن 22 سالگی یک کسب و کار فروش گوشت و غذاهای دریایی در خانه راه اندازی نمود. اگرچه این کسب و کار در ابتدا رونق داشت، اما در نهایت به مشکلات مالی دچار شد و بلفورت را در 24 سالگی ورشکسته کرد. با تنها 100 دلار در جیب، بلفورت سفری را آغاز کرد که او را به موفقیتی رساند که لقب “گرگ وال استریت” را به او دادند.

روحیه کارآفرینی بلفورت او را به تاسیس یک شرکت کارگزاری که در سهام خردتخصص داشت، سوق داد. این شرکت که در ابتدا در لانگ آیلند نیویورک مستقر بود، به دلیل تاکتیک‌های فروش تهاجمی و سبک زندگی پر زرق و برق خود، مشهور شد، زیرا بلفورت و تیم او از طریق اعمالی مشکوک ثروت زیادی به دست آوردند. آنها از تکنیک‌های فروش با فشار بالا استفاده می‌کردند و اغلب سرمایه گذاران را فریب می‌دادند تا کمیسیون‌های بالایی بگیرند.

بخوانید
خلاصه کتاب هرگز تنها نخورید + نسخه صوتی و PDF

کتاب شیوه گرگ

با این حال، موفقیت بلفورت با هزینه زیادی همراه بود. کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) در اوایل دهه 1990 شروع به تحقیق در مورد شرکت او کرد و ادعای کلاهبرداری و سایر فعالیت‌های غیرقانونی را ثبت نمود. تا سال 1999، بلفورت به چندین اتهام، از جمله کلاهبرداری اوراق بهادار، پولشویی و دستکاری در سهام، اعتراف کرد. او به چهار سال زندان محکوم شد اما در نهایت 22 ماه حبس کشید.

پس از آزادی از زندان، بلفورت فصل جدیدی از زندگی خود را آغاز کرد و تجربیات خود را به بستری برای خودسازی و سخنرانی انگیزشی تبدیل کرد. او دو کتاب با عناوین “گرگ وال استریت” و “راه گرگ”، را منتشر نمود که صعود و سقوط او را در دنیای مالی به تصویر می‌کشد.

امروزه، بلفورت وقت خود را صرف به اشتراک گذاشتن استراتژی‌های خود در زمینه فروش، اقناع و توسعه شخصی می‌کند. او کارگاه‌ها و سمینارهای آموزشی برگزار کرده و به افراد و کسب و کارهایی که به دنبال موفقیت در کسب و کار خود هستند، راهنمایی می‌دهد. علیرغم تخطی‌های گذشته‌اش، بلفورت به عنوان یک فرد الهام‌بخش و پرچمدار تحول ظاهر شده است که قدرت انعطاف‌پذیری و رشد شخصی بالایش را نشان می‌دهد.

3 درس مهم از کتاب شیوه گرگ به انتخاب راه مدیران

با خواندن کتاب شیوه گرگ متوجه می‌شوید که از طریق تکنیک‌های متقاعدسازی مناسب، امکان کسب ثروت  و جایگاه بالا در بازارهای مختلف وجود دارد. سه نکته‌ای که در این بخش به آنها اشاره می‌کنیم تنها بخشی از نکات قابل توجه کتاب شیوه گرگ است و به نوعی هدف اصلی نویسنده را بیان می‌کنند.

  1. مهارت‌های فروش برای همه ارزشمند هستند، نه فقط برای افرادی که در حرفه فروش فعالیت می‌کنند. توانایی بیان افکار از جمله مهارت‌هایی است که برای هر حرفه‌ای توصیه می‌شود.
  2. هر نوع فروشی، با سایر انواع فروش‌ها فرقی ندارد. یعنی صرف نظر از محصول و خدمات، مشتری به یک برند قابل اعتماد نیاز دارد که بتواند مشکل او را فوراً حل کند و بهترین گزینه در بازار باشد.
  3. زندگی را کمی کمتر جدی بگیرید: کتاب شیوه گرگ مثال‌هایی می‌زند که نشان می‌دهد هرکاری انجام می‌دهیم برای رسیدن به هدفی است. اما استرس می‌تواند رسیدن به پایان این سفر را دشوارتر کند. بنابراین، از مسیر سفر لذت ببرید و از موانع عبور کنید تا به هدف فروش خود برسید.
بخوانید
خلاصه کتاب بزرگترین فروشنده جهان + نسخه صوتی و PDF

با این مقدمه، برویم به سراغ خلاصه کتاب شیوه گرگ؛

برای خواندن ادامه این مقاله می‌بایست اشتراک الماسی تهیه کنید. این مطلب همچنین دارای فایل مقاله صوتی و PDF که فقط برای کاربران اشتراک الماسی قابل استفاده خواهد بود. بعد از خرید اشتراک الماسی راه مدیران به ده ها مقاله صوتی و PDF مطالب دیگر دسترسی خواهید داشت.

لطفا برای دسترسی به این بخش از محتوا، ابتدا عضویت الماسی خود را تکمیل نمایید.

خرید عضویت الماسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

02191010363

85%

این پیشنهاد فقط همین حالا معتبر  است و اگر پنجره را ببندی از دستش داد!

شما با مطالعه این کتاب از 90% فروشنده‌های تلفنی دیگر جلوتر هستید

ارسال رایگان به سراسر نقاط ایران

  •  
  • برای مشاهده محتویات پکیج طلایی و هدایای ویژه همراه آن، روی دکمه سبز رنگ زیر کلیک کنید

      جمعاً: 1.497.000 تومان 

فقط 497.000 تومان