خلاصه کتاب  رفتارهای برنده دوازده و نیم ویژگی لازم برای پیشرفت

خلاصه کتاب  رفتارهای برنده: دوازده و نیم ویژگی لازم برای پیشرفت + نسخه صوتی و PDF

کتاب رفتارهای برنده دوازده و نیم ویژگی لازم برای پیشرفت، یک راهنمای صریح و صادقانه برای دوازده مهارت احساسی است که موفقیت شما را در تجارت و زندگی رقم می‌زند. این کتاب با ترکیب حکایت‌هایی از تجربه نویسنده و همچنین سناریوهای معمولی کسب و کار، نشان می‌دهد که در نهایت، مهارت‌های نرم (soft skills) در واقع می‌توانند از مهارت‌های سخت (hard skills) که اغلب اولویت دارند، مهم‌تر باشند. با داشتن پایه و اساس قوی در هوش هیجانی، مدیران اجرایی، بنیانگذاران و کارآفرینان حتی می‌توانند از سخت‌ترین شرایط، با وقار و اعتماد به نفس عبور کنند.

کتاب  رفتارهای برنده

کتاب رفتارهای برنده برای چه کسانی مناسب است؟

  • کارآفرینان، بنیانگذاران و مدیران با جاه‌طلبی بالا
  • کارمندانی که از شغل، کارفرما یا نوع کار خود ناراضی هستند
  • هر کسی که به دنبال یک راهنمای سریع و کاربردی برای هوش هیجانی است
  • یک راهنمای صریح درباره مهارت‌های نرم که به موفقیت کسب و کار شما کمک می‌کند.

گری واینرچاک، کارآفرین، اینفلوئنسر شبکه‌های اجتماعی، مربی کسب و کار، مدیرعامل و نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، مردی با استعدادها و فعالیت‌های بسیار است. و اگر تا به حال با محتوای او برخورده کرده باشید، احتمالاً می‌دانید که او از بیان قاطعانه نظرات خود واهمه ندارد، و گاهی اوقات نیز از الفاظ رکیک استفاده می‌کند.

با این حال، با وجود اعتقاد راسخ و فحش دادن‌های گاه و بی‌گاه، او به عنوان یک صاحب کسب و کار و کارآفرین، بر این باور است که هوش هیجانی برای موفقیت کاملاً حیاتی است. در محیط کسب و کار، سنجش تأثیر ویژگی‌هایی مانند همدلی، مهربانی و خودآگاهی ممکن است دشوار باشد. تمرکز روی چیزهایی که واقعاً قابل اندازه‌گیری و پیگیری آسان هستند، بسیار راحت‌تر است. واینرچاک در کتاب رفتارهای برنده به شما می‌گوید: بدون هوش هیجانی، ایجاد یک فرهنگ مثبت که در آن کارمندان از هم یا مدیران خود نمی‌ترسند، برای شما بسیار دشوارتر خواهد بود. هوش هیجانی جنبه‌های بسیار زیادی دارد. اما کدام جنبه مهمترین است؟ از ده نفر بپرسید، ده پاسخ متفاوت خواهید گرفت.

بخوانید
اسکریپت‌های تماس سرد | مثال‌های واقعی، اسکریپت‌های کاربردی

در خلاصه راه مدیران از کتاب رفتارهای برنده، روی دوازده موردی تمرکز می‌کنیم که گری واینرچاک به عنوان مهم‌ترین جنبه‌های هوش هیجانی به آنها اشاره کرده است. با ما همراه باشید.

12 مورد مهم درباره کتاب رفتارهای برنده به انتخاب راه مدیران

برای خواندن ادامه این مقاله می‌بایست اشتراک الماسی تهیه کنید. این مطلب همچنین دارای فایل مقاله صوتی و PDF که فقط برای کاربران اشتراک الماسی قابل استفاده خواهد بود. بعد از خرید اشتراک الماسی راه مدیران به ده ها مقاله صوتی و PDF مطالب دیگر دسترسی خواهید داشت.

لطفا برای دسترسی به این بخش از محتوا، ابتدا عضویت الماسی خود را تکمیل نمایید.

خرید عضویت الماسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

02191010363

85%

این پیشنهاد فقط همین حالا معتبر  است و اگر پنجره را ببندی از دستش داد!

شما با مطالعه این کتاب از 90% فروشنده‌های تلفنی دیگر جلوتر هستید

ارسال رایگان به سراسر نقاط ایران

  •  
  • برای مشاهده محتویات پکیج طلایی و هدایای ویژه همراه آن، روی دکمه سبز رنگ زیر کلیک کنید

      جمعاً: 1.497.000 تومان 

فقط 497.000 تومان