خلاصه کتاب تبلیغات پولساز

خلاصه کتاب تبلیغات پولساز + نسخه صوتی و PDF

کتاب تبلیغات پولساز به شما یاد می‌دهد که با استفاده از تکنیک‌هایی مانند به کارگیری قدرت اختیار، رعایت سه مرحله نوشتن یک تیتر عالی و برانگیختن هشت تمایل اصلی انسان، به یک متخصص بازاریابی تبدیل شوید. اگر فرصت مطالعه کامل این کتاب را ندارید، خلاصه راه مدیران بهترین گزینه برای شماست. پس با ما همراه باشید.

نقل قول از نویسنده

تبلیغات زیرمجموعه‌ای از ارتباطات است. فروش زیرمجموعه‌ای از تبلیغات است. مجاب کردن مشتری زیرمجموعه‌ای از فروش و روانشناسی زیرمجموعه مجاب کردن.

درو اریک وایتمن

تا به حال پیش آمده به تبلیغاتی که یوتیوب پخش می‌کند توجه کنید؟ اکثر ما معمولاً آن‌ها را رد می‌کنیم، اما گاهی اوقات یکی از این تبلیغات توجه ما را به خود جلب می‌کند و به آن گوش می‌دهیم. چه چیزی در این تبلیغات باعث جلب نظر ما می‌شود؟ آیا راهی برای استفاده از این قدرت وجود دارد؟

کتاب تبلیغات پولساز

درو اریک وایتمن در کتاب «تبلیغات پولساز: بیش از 100 راز روانشناسی آژانس‌های تبلیغاتی برای فروش هر چیزی به هر کسی» به همین موضوع می‌پردازد. این کتاب در کمترین زمان به شما کمک می‌کند تا با استفاده از قدرت روانشناسی، تبلیغات جذابی بسازید که مردم را به خرید ترغیب کند. طبق روال همیشه راه مدیران قبل از پرداختن به جزئیات نکات مطرح شده در این کتاب، ابتدا سه درس مهم که می‌شود از خواندن کتاب تبلیغات پولساز گرفت را باهم مرور می‌کنیم.

3 درس مهم از کتاب تبلیغات پولساز به انتخاب راه مدیران

  1. برای اینکه بازاریابی موفقی داشته باشید، باید 8 میل یا غریزه اصلی که همه آدم‌ها دارند را بشناسید و تبلیغات خود را طوری طراحی کنید که روی این‌ها تاثیر بگذارد.
  2. تیتر جادویی:با رعایت 3 مرحله، تیترهایی بنویسید که توجه دیگران را جلب کند تا روی لینک شما کلیک کنند.
  3. برخلاف تصور، مقالات و تبلیغات بلندتر نه تنها باعث فراری دادن خواننده نمی‌شوند، بلکه به جذب مخاطب هم کمک می‌کنند.
بخوانید
خلاصه کتاب توانمندی های نهان + نسخه صوتی و PDF

این درس‌ها جالب به نظر می‌رسند نه؟ با راه مدیران همراه شوید تا هم این سه نکته هم بسیاری تکنیک‌های دیگری که در کتاب تبلیغات پولساز می‌خوانیم را یاد بگیریم.

برای خواندن ادامه این مقاله می‌بایست اشتراک الماسی تهیه کنید. این مطلب همچنین دارای فایل مقاله صوتی و PDF که فقط برای کاربران اشتراک الماسی قابل استفاده خواهد بود. بعد از خرید اشتراک الماسی راه مدیران به ده ها مقاله صوتی و PDF مطالب دیگر دسترسی خواهید داشت.

لطفا برای دسترسی به این بخش از محتوا، ابتدا عضویت الماسی خود را تکمیل نمایید.

خرید عضویت الماسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

02191010363

85%

این پیشنهاد فقط همین حالا معتبر  است و اگر پنجره را ببندی از دستش داد!

شما با مطالعه این کتاب از 90% فروشنده‌های تلفنی دیگر جلوتر هستید

ارسال رایگان به سراسر نقاط ایران

  •  
  • برای مشاهده محتویات پکیج طلایی و هدایای ویژه همراه آن، روی دکمه سبز رنگ زیر کلیک کنید

      جمعاً: 1.497.000 تومان 

فقط 497.000 تومان