نرم افزار ارسال پیامک صوتی

نرم افزار ارسال پیامک صوتی + 5 مزیت استفاده از آن

یکی از امکانات جدیدی که برای تبلیغات و ارتباط با مشتریان مورد استفاده قرار می‌گیرد استفاده از پنل های پیام های صوتی است. این پنل‌ها این امکان را برای صاحبان کسب و کار فراهم می‌کند که بتوانند در کنار ارسال پیامک و جذب مشتری از پیام‌های صوتی نیز استفاده کنند. یکی از مهمترین مزایای این پنل‌ها این است که شما می توانید صدای خودتان را ضبط کنید و آن را به صورت تکی و یا برای جمعی از مشتریان خود ارسال نمایید. در ادامه این مقاله از مجله راه مدیران با ما همراه باشید تا ببینیم مزیت‌های استفاده از نرم افزار ارسال پیامک صوتی چیست و چه کاربردهایی دارد.

داشتن خلاقیت یکی از روش‌های مهم در مارکتینگ و رونق کسب و کار است که می‌تواند شما را از  دیگر رقبایتان متمایز کند. شما می‌توانید در استفاده از تبلیغات خود با مشتری مداری و حفظ ارتباطتان با آنها، سعی کنید تا گستره مشتریان خود را افزایش دهید. یکی از راه‌های جدید و خلاقانه که می‌تواند به معرفی شما توسط مشتریان بیشتر کمک کند، استفاده از نرم افزار ارسال پیامک صوتی است. شما با ارسال پیام به صورت صوتی به مشتریان خود، راحت‌تر می‌توانید منظور خودتان را به آنها انتقال بدهید و از رخ دادن اشتباهات و سوء برداشت‌ها جلوگیری کنید.

علاوه بر این بسیاری از مشتریان به پیام‌های متنی توجه کمتری داشته و استفاده از پیام‌های صوتی باعث می‌شود که نظر آنها به تبلیغات شما بیشتر جذب شده و بی‌شک برندتان شناخته‌تر شود. به یاد داشته باشید که با استفاده از نرم افزار ارسال پیامک صوتی می‌توانید پیام های صوتی خود را به صورت ارسال تکی، گروهی و یا زمان‌دار تنظیم کنید تا برای مشتریان‌تان ارسال شود.

فهرست مطالب

مزیت استفاده از پیام های صوتی

1. ارسال پیام بدون هیچ محدودیتی

یکی از محدودیت‌هایی که در ارسال پیام متنی که صاحبان کسب و کار با آن روبه‌رو بودند مخاطبانی است که دریافت پیامک تبلیغاتی سیم کارت های خود را مسدود کرده بودند. به همین دلیل پیام‌های تبلیغاتی برای آنها ارسال نمیشد. اما مهمترین مزیت استفاده از نرم افزار ارسال پیامک صوتی این است که چیزی به عنوان بلک لیست در آن وجود نداشته و شما می‌توانید پیامتان را به صورت صوتی برای تمام مخاطبین خود ارسال کنید و همه آنها پیام شما را دریافت کنند.

2. کاهش اشتباهات و سوء برداشت‌ها

برقراری تماس از طریق نرم افزار ارسال پیامک صوتی می‌تواند موثرتر از ارسال پیام متنی باشد. در ارسال پیام های متنی امکان وجود خطای نوشتاری در تایپ وجود داشته و نمی‌توان ظرافت‌های صدا را به مخاطب منتقل کرد. اما در استفاده از پیامهای صوتی علاوه بر اینکه امکان وجود خطا در متن کاهش می‌یابد، همچنین میتوان تن صدا را به گونه‌ای تنظیم کرد که قادر به بیان معانی کلمات باشد و مخاطب بتواند حسی که در پیام نهفته است را دریافت کند.

3. روشی کم هزینه برای به اشتراک گذاشتن مسائل

معمولاً اطلاع رسانی‌های حضوری تاثیر بیشتری در انتقال پیام و به اجرا گذاشتن مسائل‌های خاص با طرف مقابل دارد. اما گاهی اوقات به دلیل شرایط مکانی و یا زمانی، این امکان وجود ندارد که ملاقات حضوری حاصل شود. به همین دلیل می‌توان ارسال پیام به صورت صوتی را به عنوان روشی که در همه حال در دسترس بوده و کم هزینه است شناخت. علاوه بر این، ارسال پیام صوتی باعث ایجاد حس صمیمیت و نزدیکی بین شما و مخاطب‌تان می‌شود و این امکان در اختیار شما قرار میگیرد که مخاطبان خودتان را بیشتر شناخته و اطلاعات مهم را در مواقع ضروری به آنها منتقل کنید.

4. توجه و تمرکز بیشتر مخاطبان

 نرم افزار ارسال پیامک صوتی

همانطور که پیشتر در مورد آن توضیح دادیم، ارسال پیامک‌های متنی معمولاً کمتر مورد توجه قرار می‌گیرند. آیا تا به حال برایتان پیش آمده که به فردی پیام ارسال کرده باشید و پیام شما خوانده نشده باشد؟ و یا علیرغم دریافت پیام از سوی مخاطب‌تان جواب نگرفته باشید؟ این مسئله معمولاً برای فردی که پیام را ارسال می کند آزاردهنده است.

بخوانید
Call center چیست و قبل از راه‌اندازی آن چه مواردی را باید بدانیم؟

اما چون افراد در دنیای امروز مشغله‌های زیادی دارند و نمی‌توانند مدام پیام‌هایشان را چک کنند، یا به دلیل کم بودن صدای نوتیفیکیشن پیام، متوجه رسید پیام شما نمی‌شوند، سریع ترین و کارآمدترین راه حلی که می‌تواند این مشکلات را برطرف کنند برقراری تماس تلفنی از طریق نرم افزار ارسال پیامک صوتی است. در این روش مخاطب با شنیدن صدای شما نوع انتقال پیام از لحاظ جدی، مهربانی تاکید و سایر نشانه های مهم را دریافت می‌کند.

5. هزینه کمتر در قبال حجم وسیعی از اطلاعات

معمولاً هزینه ارسال پیامک‌های متنی بیشتر از پیام‌های صوتی هستند. علاوه بر اینکه در ارسال پیام های متنی محدودیت‌های نوشتاری برای صاحبان کسب و کار وجود داشته و تنها می‌تواند از ۷۰ کاراکتر در متن خود استفاده کند. در حالی که در استفاده از نرم افزار ارسال پیامک صوتی شما قادر هستید در هر دقیقه اطلاعات زیادی را به مخاطبان خود منتقل کنید و بدین ترتیب برند شما و کسب و کارتان بیشتر شناخته می شود.

طرز کار نرم افزارهای ارسال پیام صوتی

نرم‌افزار ارسال پیام صوتی این امکان را برای صاحبان کسب و کار به وجود می‌آورند تا یک فایل صوتی ضبط شده را که حاوی خبری برای کارکنان یک شرکت و یا پیامی برای مشتریان باشد را برای تعداد زیادی از افراد پخش کنند.

طرز کار نرم افزار به این صورت است که دارای یک دفترچه تلفن گروه‌بندی شده هستند و می‌توانند تعداد زیادی از شماره‌ها را در خودشان ذخیره کنند. بدین ترتیب افرادی که از این نوع نرم افزارها استفاده می‌کنند می‌توانند شماره‌های مورد نظر خودشان را در آن ثبت کنند. علاوه بر این کاربران می‌توانند با ذخیره دو شماره تمام شماره‌های بین این دو عدد را به صورت خودکار در لیست قرار دهند تا پیام تبلیغاتی برای افرادی که در یک محدوده هستند ارسال شود. پس از اینکه شماره‌ها در نرم افزار ذخیره شدند، این نرم‌افزارها شروع به شماره گیری از اولین تا آخرین شماره می‌کنند و پیام صوتی را برای آنها پخش می‌کنند.

بخوانید
حرف زدن زیادی ممنوع...

یکی از مزیت‌های که در این نرم‌افزار گنجانده شده است وصل شدن مخاطبان به اپراتور پس از پایان پیام است. که بدین ترتیب می‌توانند از این طریق به صورت مستقیم به اپراتور متصل شده و گفتگو کنند.

نکته/ در صورتی که تعدادی از شماره‌ها اشغال باشند و یا به آنها پاسخ داده نشود، نرم افزار شماره‌ها را در لیست ناموفق قرار داده تا پس از پایان یافتن تمامی تماس‌ها مجدداً با آنها تماس گرفته می‌شود تا انتقال پیام به صورت کامل صورت گیرد.

هزینه ارسال پیام های متنی

 نرم افزار ارسال پیامک صوتی

هزینه استفاده از نرم افزار ارسال پیامک صوتی به نوع پنلی که شما انتخاب می‌کنید بستگی دارد. اما به طور کلی طبق قوانین شرکت مخابرات پیام های صوتی بر اساس پالس محاسبه می‌شوند. در کشور ما هر ۳۰ ثانیه یک پالس محسوب شده و اپراتور بابت هر پالس هزینه را دریافت می‌کند. در واقع تفاوتی ندارد که پیام صوتی شما یک ثانیه و یا ۳۰ ثانیه باشد. در هر دو صورت هزینه ارسال پیامک یک پالس از سوی مخاطب محاسبه می‌شود. قابل ذکر است در صورتی که پیام صوتی شما از ۳۰ ثانیه بگذرد هزینه ارسال پیام برای دو پالس محاسبه می‌شود.

نتیجه گیری

در حال حاضر بازاریابی های تلفنی به عنوان موفق ترین راه‌های رشد صنعت تجارت شناخته می‌شوند که خروجی آنها افزایش فروش و جذب مخاطبان بیشتر در این حوزه است. در نهایت امیدوارم که مطالب این مقاله برای برای شما و کسب و کارتان مفید بوده باشد. علاوه بر این پیشنهاد می‌کنیم برای افزایش فروش خود و کسب مهارت‌های فروش تلفنی، پکیج طلایی کامل کتاب تماس‌های میلیاردی را دریافت کنید و یا در دوره چگونه فوق ستاره فروش تلفنی شویم شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

02191010363

85%

این پیشنهاد فقط همین حالا معتبر  است و اگر پنجره را ببندی از دستش داد!

شما با مطالعه این کتاب از 90% فروشنده‌های تلفنی دیگر جلوتر هستید

ارسال رایگان به سراسر نقاط ایران

  •  
  • برای مشاهده محتویات پکیج طلایی و هدایای ویژه همراه آن، روی دکمه سبز رنگ زیر کلیک کنید

      جمعاً: 1.497.000 تومان 

فقط 497.000 تومان