فیلم آموزش بازاریابی فروش تلفنی | بازاریابی تلفنی | بهزاد استقامت

نحوه پاسخگویی پشتیبانی + فیلم آموزشی بازاریابی تلفنی

نحوه پاسخگویی پشتیبانی

 

 

آموزش بازاریابی تلفنی و فنون مذاکره تلفنی

 

 

[00:00] مهرداد استقامت هستم از مجموعه راه مدیر.

[00:04] لی که ذهن خیلی از مدیران احتمالا مشغول به خودش کرده که مشتری قبلاً باید سازمان تماس می‌گرفتند و امروز دیگه تماس نمی‌گیرند چه بلایی سرش اومده هستند.

[00:22] چند نفر کالا و خدمات خودشان از طریق مکالمات تلفنی بین پرسنل سازمان شون و مخاطبین شما به فروش می رساند.

[00:32] و سوال آخر اینکه چند نفر از شما مکالمات تلفنی بین پرسنل تون و مخاطبین تون رو گوش دادید و مورد تجزیه و تحلیل قرار دادیم.

[00:43] سوالاتی که پرسیده موسسه تحقیقاتی به نام موسسه راکفلر نتایجی رسیده و نتیجه را به شما اعلام می کند که مشتری که قبلاً باید سازمان تماس می‌گرفتند و امروز باید سازمان تماس می‌گرفتند و امروز دیگر تماس نمی‌گیرند مردن دیگه نیستن که بخوان زنگ بزند سه درصد از این افراد کسانی هستند که از کالا و خدمات سازمان قبلاً استفاده کردند و الان از سازمان‌های دیگر خرید نمی‌کنند از قبل از خریدن می‌کند خرید و مقطعی بوده و ۱۴ درصد دیگر از این افراد کسانی هستند که کیفیت کالا و خدمات عمومی سازمان قبلی مورد تایید شده بود و خرید نکردن الان در حال حاضر در آن از سازمان دیگر خریدش را انجام می‌دهند ولی دلیلی نداره با سازمان قبلی‌شان تماس بگیرد و ۶۸ درصد.

[01:41] ۶۸ درصد از مشتری قبلاً از یک سازمان خرید می کردند و امروز به خرید نمی کنند به دلیل احساس نارضایتی و بی توجهی که از پرسنل این سازمان رفتن و دیگه تماس نگرفتم.

[01:57] ی تایید برای تایید این نتیجه فایل صوتی گوش می‌کنیم و بعد برمیگردیم استقامت هستم از حالی که تیراژ تماس میگیرم می‌خواستم در رابطه با راه اندازی سیستم اعلام و اطفاء حریق با یکی از کارشناسان صحبت کند ما تماس گرفتند یکی از کارشناسان فناوری تماس قطع شد.

[02:37] شرکت روز بخیر تماس بگیرم نمیخواستم اعلام و اطفای حریق با یکی از کارشناسان و صحبت کنم چه ساعتی میتونم تماس بگیرم و با صحبت کنم خداحافظ مکالمه تلفنی که شنیدید شبیه سازی مکالمات واقعی تلفنی خود من و تو همین یک ماه گذشته و جای تعجب بود که سازمان‌های به چه بزرگی که لیستشون تورده یکم تا دهم هر سازمان بزرگ بود مکالمات تلفنی بسیار ضعیفی داشتند با پرسنل اسم و فامیل شماره تلفن اسم شرکت از من می‌پرسند پیگیری می‌کردم که من کاری که دارم.

[03:37] قراره به کجا ختم بشه و خیلی از سازمان‌های بزرگ متاسفانه ضعف بزرگ ضعف بزرگ دارند صنایع ما که پرسپولیس و آموزش ندیده مکالمات تلفنی بروز بازاریابی و مذاکرات تلفنی چجوری شروع کنند چه جوری ادامه دارد و چه جوری خاتمه بدهد و اگر مدیران سازمانها باشند که به این نکته به این مهمی خیلی سریعتر با تفاوت هم ایجاد تفاوت بزرگ می توانند سبقت بگیرند و از اونا جلو بزنند امیدوارم که هم توجه داشته باشند و بحث آموزش پرسنل ایشون رو در اولویت قرار دارد خیلی ممنون.

بخوانید
راهنمای جامع تماس سرد املاک

برای دریافت آموزش های رایگان بیشتر دوره آموزشی بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی فرصت را از دست ندهید و فروش خود را با این آموزش ها چند برابر کنید کافیست کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

02191010363

85%

این پیشنهاد فقط همین حالا معتبر  است و اگر پنجره را ببندی از دستش داد!

شما با مطالعه این کتاب از 90% فروشنده‌های تلفنی دیگر جلوتر هستید

ارسال رایگان به سراسر نقاط ایران

  •  
  • برای مشاهده محتویات پکیج طلایی و هدایای ویژه همراه آن، روی دکمه سبز رنگ زیر کلیک کنید

      جمعاً: 1.497.000 تومان 

فقط 497.000 تومان