دانلود رایگان فایل صوتی بازاریابی تلفنی

دانلود رایگان فایل صوتی بازاریابی تلفنی

اگر به دنبال روشی مطمئن برای یادگیری تکنیک‌های بازاریابی تلفنی هستید، جای خوبی آمده‌اید! راه مدیران در کنار شماست تا با استفاده از منابع به روز و مباحث تکنیکال و عملی، نکاتی که می‌توانند در کوتاه مدت یا بلندمدت بازده خوبی برای کار شما به دنبال داشته باشند را مطرح کند. به همین خاطر در این مطلب امکان دانلود رایگان فایل صوتی بازاریابی تلفنی درباره چگونگی فروش هر نوع کالایی به مشتری را برای شما قرار داده‌ایم. از این دست فایل‌های صوتی و ویدیویی رایگان در وب سایت راه مدیران و اینستاگرام ما همیشه منتشر می‌شوند. پس همراه ما باشید.

در این فایل صوتی درباره چه موضوعی خواهیم شنید؟

نکته ای که پس از دانلود رایگان فایل صوتی بازاریابی تلفنی در این مقاله و گوش دادن به آن متوجه خواهید شد، بحث ارزش‌گذاری روی محصول یا خدمات شماست. بسیاری از فروشندگان بر این باور هستند که محصولی که ارائه می‌کنند گران است. در حالی که گران بودن قیمت هیچ معنایی ندارد. شما باید به این باور برسید که محصول یا خدمت شما ارزش این هزینه را دارد. اگر مشتری مدنظر شما امکان پرداخت این هزینه را ندارد، پس مخاطب هدف خود را درست انتخاب نکرده‌اید.

با دانلود رایگان فایل صوتی بازاریابی تلفنی با موضوع قیمت محصول و چگونگی ارزش‌گذاری روی آنچه به مشتری ارائه می‌کنید، در چند دقیقه، نکته‌ای طلایی را متوجه خواهید شد. اینکه قرار نیست همه افراد بتوانند محصول شما را خریداری کنند. ممکن است فردی بودجه کافی برای خرید محصول شما را نداشته باشد. قرار نیست شما به خاطر او، قیمت خود را پایین بیاورید. بلکه باید به آنچه ارائه می‌کنید ایمان داشته باشید تا بتوانید به بهترین شکل آن را به سایر مشتری‌ها معرفی کنید.

بخوانید
نرخ موفقیت بازاریابی تلفنی | آمار و ارقام چه می‌گویند؟

برای دانلود رایگان فایل صوتی بازاریابی تلفنی چه کار کنیم؟

این آموزش به همراه بسیاری نکات رایگان دیگر در صفحه اینستاگرام راه مدیران به صورت مرتب منتشر می‌شوند. در این فایل صوتی به طور خاص درباره ارائه یک محصول گران قیمت به مشتری توضیح داده می‌شود. ما برای راحتی شما، امکان دانلود رایگان فایل صوتی بازاریابی تلفنی محصول گران قیمت را در ادامه قرار داده‌ایم؛ اما اگر می‌خواهید ویدیوی این آموزش را هم ببینید بهتر است عضو اینستاگرام راه مدیران شوید و دسترسی به تمام محتواهای ارزشمند ما را داشته باشید.

توجه داشته باشید که ما به صورت منظم در وب سایت راه مدیران مقالاتی به روز و مفید درباره بازاریابی تلفنی و شیوه‌های خلاقانه فروش منتشر می‌کنیم. پس علاوه بر چک کردن اینستاگرام، چند روز یکبار سری به وب سایت بزنید و این آموزش‌های رایگان نیز بهره ببرید. درست که نکات اصولی و مهم بازاریابی تلفنی به طور کامل در دوره‌ها و کتاب‌های موجود در سایت ارائه شده‌اند، اما بعضی نکات هستند که به مرور و به رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرند.

خصوصاً اگر سوالی داشته باشید می‌توانید در قسمت نظرات مطرح کنید که یا ما به صورت دانلود رایگان فایل صوتی بازاریابی تلفنی در سایت منتشر کنیم یا در قالب ویدیوهای اینستاگرامی به آنها پاسخ دهیم. همکاری و بازخوردهای شما می‌توانند به سایرین نیز کمک کنند تا هر روز رشد بیشتری در مهارت‌های فروش و بازاریابی تلفنی خود پیدا کنند.

برای دانلود رایگان فایل صوتی بازاریابی تلفنی با موضوع محصول گران قیمت اینجا کلیک کنید.

در مقالات وب سایت راه مدیران چه نکاتی را یاد می‌گیریم؟

اغلب مقالات ما با استفاده از منابع معتبر و به روز در حوزه بازاریابی و فروش و به خصوص بازاریابی تلفنی تدوین می‌شوند. اگر بتوانید مطالعه یک مقاله در هر روز را تبدیل به عادت روزانه خود کنید، بعد از مدتی متوجه تغییر شگرف در دانش تئوری و عملی خود خواهید شد. چرا که ما در راه مدیران، نکات و تکنیک‌هایی را مطرح می‌کنیم که می‌توانند در کسب و کار شما تحول ایجاد کنند. کافیست که زمان بگذارید و این روش‌ها را اجرایی کنید.

بخوانید
قوانین بازاریابی تلفنی + 20 باید و نباید برای یک بازاریاب تلفنی موفق

از جمله موضوعاتی که طی مقالات اخیر سایت راه مدیران به آن پرداخته‌ایم، بهترین زمان برای تماس تلفنی است. اینکه شما بدانید دقیقاً چه زمان‌هایی از روز یا هفته مناسب تماس گرفتن با مشتریان است می‌تواند در کار شما را جلو بیندازد. گاهی دانستن یک نکته ساده می‌تواند زمان زیادی از شما صرفه‌جویی کند. و مجموع این نکات هستند که نقطه تمایز شما با دیگران خواهد بود. بعد از دانلود رایگان فایل صوتی بازاریابی تلفنی که در این مقاله قرار دادیم و گوش دادن به آن متوجه خواهید شد که بعضی نکات ساده اما بسیار موثرند. پس پیشنهاد می‌کنیم سایر آموزش‌ها را هم از دست ندهید.

یکی دیگر از مواردی که اخیراً در بخش مقالات سایت به تفصیل به آن پرداخته‌ایم، جملاتی است که باید / نباید در حین صحبت با مشتری به کار ببرید. البته در این باره بحث بسیار است و بهترین کار تهیه کتاب «تماس‌های میلیاری» و یادگیری تکمیلی تمام موارد مرتبط به بازاریابی تلفنی خواهد بود. اما اگر می‌خواهید در حد مطالعه‌ای چند دقیقه‌ای نکات کاربردی و خوبی را یاد بگیرید، پیشنهاد می‌کنیم مطلب «جملات تاثیرگذار در بازاریابی تلفنی + مثال‌هایی کاربردی» را حتماً مطالعه کنید.

مشخصات این کتاب را از اینجا ببینید

در همین خصوص البته مقاله دیگری با عنوان «در بازاریابی تلفنی چه بگوییم و دقیقاً چه جملاتی را به کار ببریم / نبریم؟» بررسی کردیم که چه عبارات یا جملاتی می‌توانند تاثیر مثبتی در روند صحبت‌های شما با مشتری بگذارند. چه کلماتی را به هیچ وجه به کار نبریم و در چه شرایطی با خلاقیت و تدبیر مشتری به سمت و سویی سوق بدهیم که می‌خواهیم. اگر قصد دارید ستاره فروش شوید این‌ها نکاتی هستند که پله پله شما را به سمت هدف‌تان می‌برند. امروز از دانلود رایگان فایل صوتی بازاریابی تلفنی شروع کردید و کم کم با شرکت در دوره‌های راه مدیران یا کسب تجربه به امید خدا به موفقیت روز‌افزون خواهید رسید.

بخوانید
متن آماده برای بازاریابی تلفنی + 5 جمله موثر در فروش

اگر بخواهم بازاریابی تلفنی را به صورت حرفه‌ای یاد بگیرم چه کنم؟

درست است که با منابع رایگانی که راه مدیران در اختیار شما می‌گذارد می‌توانید مهارت‌های مذاکره و فروش خود را بهبود ببخشید اما هیچ چیز جای یک آموزش خوب و حرفه‌ای را نمی‌گیرد. پیشنهاد ما به شما شرکت در دوره فوق ستاره فروش تلفنی است. در این دوره که حاصل تجربه یک تیم متخصص فروش در 20 سال حضور پرثمر در بازار ایران است، یاد می‌گیرید که چگونه فروش خود را چندبرابر کنید.

یکی از مهمترین نیازهای شما برای تبدیل شدن به یک بازاریاب تلفنی خوب و یک مذاکره کننده عالی، ارتباط برقرار کردن با مشتری است. شما باید طوری با مشتری خود صحبت کنید که او احساس نکند قرار است برای خرید یک محصول یا شرکت در یک دوره پرزنت شود. بلکه باید از گوش دادن به صحبت‌های شما لذت ببرد و خودش خواهان کسب اطلاعات بیشتر از سوی شما باشد. شما با شرکت در دوره فوق ستاره فروش تلفنی، یاد می‌گیرید که اهمیت تک تک جملاتی که می‌گویید را درک کنید.

برای دیدن دوره و مشخصات آن اینجا کلیک کنید

این دوره که به صورت حضوری و غیرحضوری توسط استاد استقامت برگزار می‌شود، به صورت مرحله به مرحله با مثال‌ها و تمرینات عملی شما را به سمت موفقیت پیش می‌برد. حدود 15 ساعت آموزش ویدیویی تخصصی درباره بازاریابی تلفنی و مهارت‌های مذاکره شما را وا می‌دارد تا مطالعات خود را در این زمینه گسترش دهید و هم از توانایی‌های خود بهره بگیرید هم از تجربیات اساتید این حوزه. اگر برای دانلود رایگان فایل صوتی بازاریابی تلفنی اینجا آمده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم کمی بیشتر وقت بگذارید و توضیحات دوره فوق ستاره فروش تلفنی را هم ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

02191010363

85%

این پیشنهاد فقط همین حالا معتبر  است و اگر پنجره را ببندی از دستش داد!

شما با مطالعه این کتاب از 90% فروشنده‌های تلفنی دیگر جلوتر هستید

ارسال رایگان به سراسر نقاط ایران

  •  
  • برای مشاهده محتویات پکیج طلایی و هدایای ویژه همراه آن، روی دکمه سبز رنگ زیر کلیک کنید

      جمعاً: 1.497.000 تومان 

فقط 497.000 تومان