خلاصه کتاب هرگز تنها نخورید

خلاصه کتاب هرگز تنها نخورید + نسخه صوتی و PDF

کتاب هرگز تنها نخورید نوشته کیت فراتزی که عنوان انگلیسی‌اش Never Eat Alone است، از کتب پرفروش در زمینه توسعه شخصی و حرفه‌ای به حساب می‌آید. این کتاب به بررسی اهمیت ارتباطات اجتماعی، شبکه‌سازی، و برقراری روابط موثر با دیگران پرداخته و راهکارهایی را برای ساختن یک شبکه قوی ارتباطی و بهره‌مندی از آن در دوران حیات حرفه‌ای ارائه می‌دهد.

مهمترین مفاهیم مطرح شده در این کتاب را اینطور می توان خلاصه کرد که تنهایی می‌تواند یک مانع بزرگ در راه موفقیت باشد و برقراری ارتباطات مثبت با دیگران می‌تواند به موفقیت‌های بیشتر، افزایش اثربخشی حرفه‌ای، و افزایش فرصت‌های کاری منجر شود. نویسنده با ارائه مثال‌های عملی و راهنمایی‌های کاربردی، به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه می‌توانند در هر لحظه از زندگی خود به شبکه‌سازی بپردازند و ارتباطاتی موثر را با افراد مختلف برقرار کنند.

نقل قول از نویسنده

ارزشمندترین ارز امروزی سرمایه اجتماعی است که به عنوان اطلاعات، تخصص، اعتماد و ارزش کلی که در روابط شما و روابط اجتماعی وجود دارد تعریف می‌شود. شبکه هایی که شما به آن تعلق دارید.

کیت فراتزی

نویسنده این کتاب با مطالعه تعاملات افراد و نحوه جبران کردن لطف‌هایی که در حق یکدیگر انجام می دهند، به نتایج شگفت‌انگیزی درباره قدرت ارتباطات شخصی پی برد. زمانی که پدرش به رئیس اجرایی شرکت فولادی که در آن مشغول به کار بود، مراجعه کرد تا اعلام کند که برای پسرش آرزوهای بیشتری دارد، این اقدام باعث شد که کیت با یک کمک تحصیلی کامل بتواند بهترین مدرسه خصوصی کشور برود.

هرگز تنها نخورید

ماجرا از همین ارتباط گرفتن ساده شروع شد و حالا تعداد افرادی که در دفترچه تلفن کیت ثبت شده‌اند، بیش از ۱۰٬۰۰۰ نفر است که او می‌تواند به آنها اعتماد کند و هرزمان به آنها نیاز داشت بهشان مراجعه کند. در سال ۲۰۰۵، او تمامی تجارب و آموخته‌های خود درباره یک شبکه‌سازی خوب را در کتاب «هرگز تنها نخور» به اشتراک گذاشت.

بخوانید
این 7 روش انگیزه دادن به تیم فروش را یاد بگیرید!

حتی در سال ۲۰۰۵ هم، بیش از نیمی از کل مشاغل از طریق ارتباطات شخصی به دست می‌آمدند. تنها ۲۰٪ از موقعیت‌های شغلی از طریق ارسال رزومه به آگهی‌های استخدام پیدا می‌شدند و ۱۰٪ هم از درخواست‌های بدون دعوت مستقیم به افراد ایجاد می شدند. در حال حاضر اما، بیش از ۸۰٪ از مشاغل از طریق شبکه‌سازی به دست می‌آیند، پس یک کتاب جامع در این زمینه که شاید تا به حال در هیچ مدرسه‌ای به موضوعات آن پرداخته نشده، می‌تواند مفید واقع شود، درست است؟

اگر بخواهیم خیلی خلاصه به آنچه در کتاب «هرگز تنها نخورید» اشاره کنیم، سه درس مهم می توان از آن گرفت:

  1. روابط مانند کیک نیستند بلکه مانند عضلات کار می کنند.
  2. شما باید روابط‌تان را خیلی قبل‌تر از وقتی که به آنها نیاز پیدا می کنید بسازید.
  3. اینکه چطور با دیگران وقت می‌گذرانید بیشتر از مدت زمان آن اهمیت دارد.

آماده‌اید که در برقراری ارتباط حرفه‌ای شوید؟ پس ادامه خلاصه کتاب هرگز تنها نخورید را از دست ندهید.

برای خواندن ادامه این مقاله می‌بایست اشتراک الماسی تهیه کنید. این مطلب همچنین دارای فایل مقاله صوتی و PDF که فقط برای کاربران اشتراک الماسی قابل استفاده خواهد بود. بعد از خرید اشتراک الماسی راه مدیران به ده ها مقاله صوتی و PDF مطالب دیگر دسترسی خواهید داشت.

لطفا برای دسترسی به این بخش از محتوا، ابتدا عضویت الماسی خود را تکمیل نمایید.

خرید عضویت الماسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

02191010363

85%

این پیشنهاد فقط همین حالا معتبر  است و اگر پنجره را ببندی از دستش داد!

شما با مطالعه این کتاب از 90% فروشنده‌های تلفنی دیگر جلوتر هستید

ارسال رایگان به سراسر نقاط ایران

  •  
  • برای مشاهده محتویات پکیج طلایی و هدایای ویژه همراه آن، روی دکمه سبز رنگ زیر کلیک کنید

      جمعاً: 1.497.000 تومان 

فقط 497.000 تومان