آموزش رایگان بازاریابی فروش دستگاه تصفیه آب بازاریابی تصفیه آب

10 راهکار برای بازاریابی فروش تلفنی دستگاه تصفیه آب

بازاریابی و فروش تلفنی دستگاه تصفیه آب را چطور بهینه کنیم؟

در بازاریابی و فروش تلفنی دستگاه تصفیه آب ممکن است شروع کار برایتان مقداری نامفهوم و دلهره آور باشد. دلیل این ترس، شاید نحوه یافتن مشتری و چگونگی ارائه محصول یا روبه رو شدن با مخاطبانی باشد که در کل، برخورد نامناسب و بی ادبانه ای دارند. راه حل کار، استفاده و به کارگیری مهارت ها و نکات لازم در بازاریابی و فروش تلفنی دستگاه تصفیه آب است طوری که با استفاده از این مهارت ها می توان فروش تلفنی خود را دگرگون کرده و از بسیاری از مشکلات موجود در حوزه بازاریابی تلفنی نیز عبور کرد.

آموزش رایگان بازاریابی فروش دستگاه تصفیه آب بازاریابی تصفیه آب
آموزش رایگان بازاریابی فروش دستگاه تصفیه آب بازاریابی تصفیه آب

نحوه بازاریابی و خرید و فروش دستگاه تصفیه آب | تصفیه آب خانگی و 

همانطور که می دانید آب در طبیعت به طور پیوسته در حال گردش است که این پروسه به عنوان چرخه آب نیز شناخته می شود. در تمام این مراحل ، آلودگی هایی وارد آب می شود که بخش عظیمی از آن توسط سیستم تصفیه آب شهری بر طرف می گردد. اما برخی از این آلودگی ها تا مرحله آخر باقی می مانند و یا در طول مسیر به دلایل مختلف از جمله قدیمی بودن سیستم لوله کشی و… به آب اضافه می شوند. بنابراین برای رفع این گونه آلودگی ها باید با استفاده از دستگاه تصفیه آب استفاده کنید.

دستگاه تصفیه آب با استفاده از فیلترهای مخصوص خود آلودگی های مختلفی نظیر سرب موجود در آب، میکروبها، رسوب، انواع پاتوژنها، کلر و مواد معدنی اضافه را برطرف می کند و با از بین بردن درصد بالایی از این آلودگی ها، سبب می شود که آب آشامیدنی ما بو و مزه ی بهتری پیدا کند.

برای بازاریابی و فروش تلفنی دستگاه تصفیه نیاز است که به ویزیتورهای تلفنی خود آموزش دهید و اطلاعات مختلفی را در رابطه با این دستگاه ها در اختیار آن ها قرار دهید؛ زیرا این افراد به هنگام بازاریابی ممکن است با سوالات مختلفی از سوی مشتری مواجه می شوند که پاسخ درست به آن سوالات از الزامات است. از طرف دیگر، بازاریاب های تلفنی باید بتوانند با مشتری به خوبی صحبت کرده و در وی ایجاد نیاز کنند اینکه آن ها به یک دستگاه تصفیه آب برای منزل خود نیاز خواهند داشت.

 

آموزش رایگان بازاریابی فروش دستگاه تصفیه آب بازاریابی تصفیه آب
آموزش رایگان بازاریابی فروش دستگاه تصفیه آب بازاریابی تصفیه آب

 

10 نکته مهم در بازاریابی فروش تلفنی دستگاه تصفیه آب

در بازاریابی و فروش تلفنی دستگاه تصفیه آب همانند سایر حوزه های فروش تلفنی، درآمدزایی مهمترین هدف شماست؛ به همین دلیل ویزیتورهای تلفنی خود در این زمینه حکم طلا را برای شما خواهند داشت. به طبع ممکن است که از فروشنده های تلفنی در این کار استفاده شود که موفقیت بالایی را در این زمینه کسب نکنند که صرفا به خاطر کم تجربگی و تازه کار بودن آن هاست. در اینجا سعی داریم با استفاده از نکات و مهارت های زیر فروشندگان تلفنی را برای درخشیدن در زمینه دستگاه تسویه آب آماده کنیم:

بخوانید
30 پاسخ به اعتراض " قیمت‌تان بالاست"

1 . یک شروع مکالمه قوی داشته باشید

یک فروشنده خوب در بازاریابی و فروش تلفنی دستگاه تصفیه آب، راحت و آرام به نظر می رسد و از زبان طبیعی در حین مکالمه برخوردار است. مخاطبان و مشتریان شما به گفتار سخت و تماس های نوشتاری که انگار طرف در حال خواندن متن مشخصی است، واکنش خوبی نشان نمی دهند.
لذا نباید زیاد از مقدمه های ساده و کلیشه ای مانند “امروز چگونه هستید؟” و غیره استفاده کنید ؛ چرا که از همان ابتدا مشتری شما را بیشتربه عنوان یک بازاریاب معمولی نگاه می کند. بنابراین ، سعی کنید درشروع تماس رویکرد اولیه نرمی داشته باشید و از عبارات و جملات جالب و تاثیرگذار استفاده کنید.

2 . تعداد تماس ها را افزایش دهید

در بازاریابی و فروش تلفنی دستگاه تصفیه آب، هیچ مشتری خود به خود پا نمی شود به درب خانه شما بیاید تا یک دستگاه تصفیه آب سفارش دهد. لذا مشتریان واقعی شما همان مخاطبانی هستند که تلفنی با آنها تماس میگیرید و فروش را با آنها می بندید؛ بنابراین باید به اندازه کافی با مخاطبان تماس تلفنی برقرار کنید. هر چه تعداد این تماس ها بالا باشد، بیشتر به نفع شماست؛ لذا در این کار سعی کنید تمرکز لازم را داشته باشید و حواس تان پرت جای دیگر نباشد.
یک قانون تاثیرگذار در بازاریابی تلفنی می گوید که در یک تایم زمانی کاری 7 ساعته یک فروشنده تلفنی باید حداقل 100 تماس مستقیم یا 140 پست صوتی با مخاطبان ش برقرار کند. حال اگر تماس های مذکور طولانی شود تعداد آنها را می توان به حداقل 70 تماس کاهش داد.

3 . برنامه ریزی درست داشته باشید

در بازاریابی و فروش تلفنی دستگاه تصفیه آب همانند سایر حوزه های فروش، آماده سازی اولیه اطلاعات فروش بسیار حائز اهمیت است. استفاده از اطلاعات نادرست تنها چیزی است که بیش از هر چیز دیگر، عملکرد خوب یک فروشنده تلفنی را از بین می برد. بنابراین ، برنامه ریزی قبل از تماس شما باید شامل شناسایی و کنترل بازار هدف باشد.
این برنامه ریزی ممکن است به صورت ساخت لیستی از نقش های شغلی مهم  و مرتبط با کار شما در زمینه تصفیه آب باشد. لذا شما می توانید با همکاری آنها، حوزه ی فروش خود را گسترش دهید یا محصولات خود را در مکان های آنها به نمایش بگذارید و به نوعی برای خود فرصت تبلیغ ایجاد کنید.

4 . کاملا آموزش ببینید

در بازاریابی و فروش تلفنی دستگاه تصفیه آب، تا زمانی که مهارت کافی برای فروش کسب نکرده اید ضروری است که به صورت مداوم آموزش ببینید. همچنین لازم است با تکنیک های افزایش فروش  نیز آشنا شوید. همه چیز آن طور که لازم است پیش نمی رود چرا که  مردم بیشتر عاشق حرف زدن هستند تا گوش دادن.

بخوانید
5 مورد از بهترین تکنیک های فروش که هر فروشنده ای باید به کار ببرد
آموزش رایگان بازاریابی فروش دستگاه تصفیه آب بازاریابی تصفیه آب
آموزش رایگان بازاریابی فروش دستگاه تصفیه آب بازاریابی تصفیه آب

 

5 . در برابر طرد شدن مقاوم باشید

در کل فروش تلفنی کار آسانی نیست و شما باید یک مقاومت اولیه در برابر طرد شدن از طرف مخاطبان تان داشته باشید؛ در غیر این صورت این شغل برای شما بسیار دلهره آور و ناراحت کننده خواهد بود. افراد ضعیف هرگز نمی توانند به ارتفاعات موفق دست یابند؛ لذا باید همیشه قوی باشید و یاد بگیرید که با طرد شدن کنار بیایید و به سمت فرصت بالقوه بعدی هجوم ببرید. یادتان باشد که مخاطب بعدی شما نمی داند در آخرین تماس شما چه اتفاقی افتاده است. بنابراین ، ذهن خودتان را کامل بشورید و دوباره از نو شروع کنید.

6 . اعتراضات را کنترل کنید.

بهترین بازاریاب های تلفنی احتمالاً بیشترین پاسخ منفی را ازسوی مخاطبان شان دریافت کرده اند اما این افراد پذیرفته اند که باید به استقبال اعتراضات بروند، به این شرایط عادت کنند و راه هایی را برای غلبه براین موانع پیدا کنند. در بازاریابی و فروش تلفنی دستگاه تصفیه آب بارها پیش می آید که توسط مخاطبان و مشتریانی که خدمات شما را نمی خواهند مسدود شوید. لذا در شروع مکالمه های تلفنی خود، مخالفت های احتمالی را شناسایی کنید و تا آنجا که ممکن است پاسخ های متناسب با آنها را در لیست دستورالعمل های خود آماده کنید. در فروش تلفنی اعتراضات نباید برای شما تعجب آور باشند و نباید پیشرفت شما را در دراز مدت تحت تاثیر قرار بدهند، چرا که شما همواره برای مقابله با آنها مجهز و آماده هستید.

  1. باانگیزه باشید.

در بازاریابی و فروش تلفنی دستگاه تصفیه آب، اگر بی انگیزه و کسل کننده باشید، مشتریان با شما درگیر می شوند که پیشامد خوبی را برای شما رقم نخواهد زد؛ بنابراین باید درشروع مکالمات فروش خود مثبت و خوش فکر باشید.
در حین برقراری تماس جدید نسبت به نتیجه ی تماس های قبلی خود بی اهمیت باشید چرا که مخاطبان تان نمی دانند که تماس قبل از آنها چطور گذشته و یا یک فاجعه بوده است. هر تماس تلفنی فرصتی جدید برای یک فروش خوب است؛ بنابراین چانه خود را بالا نگه دارید، لبخند بزنید و هر تماس را مثبت و باانگیزه شروع کنید، تا مشتری احساس کند که مجبوراست پیش از قطع تلفن با شما گفتگو کند.

آموزش رایگان بازاریابی فروش دستگاه تصفیه آب بازاریابی تصفیه آب
آموزش رایگان بازاریابی فروش دستگاه تصفیه آب بازاریابی تصفیه آب

 

8 . سوالات خوبی بپرسید.

بدیهی است که طرح سوالات درست در دستیابی به یک عملکرد خوب نقش اساسی دارند، اما در بازاریابی و فروش تلفنی دستگاه تصفیه آب به این نکته توجه کمی می شود در حالی که بسیار حیاتی است. فروشندگانی هستند که با طرح سوالات مناسب از مخاطب، بالاترین فروش خود را رقم می زنند زیرا با این روش، به اصطلاح  به  زیر و بم خصوصیات مشتری پی می برند. ازاین رو لازم است که شما با استفاده از سوالات ترکیبی،  قدم به قدم  به علایق و نیازهای مشتری نزدیک شوید و سعی کنید در مورد ویژگی هایی که مشتری بیشتر از آنها استقبال می کند صحبت کنید. سپس مشتری  را به سمت بحث بیشتردر این رابطه هدایت کرده  و او را به نقطه مورد نظر که همان بستن فروش است نزدیک کنید.

بخوانید
چطور مشتری مطمئن را از پشت تلفن شناسایی کنیم؟

9. منافع محصول را برای مشتری واضح بیان کنید.

یکی از نکات مهمی که فروشنده تلفنی دستگاه تسویه آب باید هنگام مکالمه با مشتری از قبل آماده کرده باشد، منفعتی است که در کوتاه مدت و بلند مدت به مشتری می رسد. مثلا خانواده ای که از آب معدنی استفاده می کند، مبلغی را همیشه برای خرید آبمعدنی صرف می کند. حالا فروشنده تلفنی دستگاه تسویه آب باید برای مشتری محاسبه کند که یک دستگاه تسویه آب چطور می تواند هزینه های ثابت ماهیانه آن ها را کمتر کند. درضمن با تامین مواد معدنی هم منافعی به مشتری خواهد رسید. رسوب زدایی، رفع بوهای نامطبوع و … از سایر منافع دستگاه تسویه آب است. ضمنا مصرف بطری آبمعندنی هم باعث صرفه جویی در تولید مواد پلاستیکی شده و آلودگی محیط زیست را کمتر می کند.

  1. مشتریان خود را از کجا پیدا کنیم؟

خلاقیت در پیدا کردن مشتریانی که از طریق بازاریابی و فروش تلفنی دستگاه تسویه آب بسیار موثر است. خیلی ساده می توانید مناطقی از شهر خود را که آب آشامیدنی مناسبی ندارد را شناسایی کنید و مرکز خود را روی آن منطقه بگذارید.
هر چقدر تعداد فروش خود را در یک منطقه بیشتر کنید و چنانچه سریس دهی و خدمات مناسبی به مشتریان بدهید، دهان به دهان نام برند و خدمات خوب شما به گوش هم محله ای ها خواهد رسید و به صورت تصاعدی فروش شما افزایش می یابد. اعلام آمار و ارقام افراد مبتلا به بیماری های کلیوی در یک منطقه خاص هم می تواند عامل موثری در تصمیم گیری خرید تلفنی دستگاه تسویه آب باشد.

 

آموزش رایگان بازاریابی فروش دستگاه تصفیه آب بازاریابی تصفیه آب
آموزش رایگان بازاریابی فروش دستگاه تصفیه آب بازاریابی تصفیه آب

 

نتیجه گیری

واضح است که بهره گیری از موارد فوق در بازاریابی و فروش تلفنی دستگاه تصفیه آب، یک شب شما را از یک فروشنده مبتدی به یک فروشنده حرفه ای تبدیل نمی کند.  با این حال اگر اصول بالا را رعایت کنید و در این رابطه مرتباً به تمرین بپردازید، شانس خود را برای یک فروش تلفنی قابل توجه، بهبود می بخشید.
به طور خلاصه در باب بازاریابی تلفنی دستگاه تصفیه آب لازم است که اطلاعاتی را از پیش آماده کرده و با استفاده از تکنیک های اشاره شده در این مقاله، این اطلاعات را به درستی به مشتری منتقل کنید؛ در گفت وگوهای تان  باانگیزه و مقاوم باشید، خوب صحبت کنید و گوش دهید. در جای مناسب سوال بپرسید و از برخورد ناردست و زننده برخی از مشتریان ناراحت نشوید. به یاد داشته باشید که هر کاری سختی خودش را دارد و کافی است که فقط به هدف تان فکر کنید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

02191010363

85%

این پیشنهاد فقط همین حالا معتبر  است و اگر پنجره را ببندی از دستش داد!

شما با مطالعه این کتاب از 90% فروشنده‌های تلفنی دیگر جلوتر هستید

ارسال رایگان به سراسر نقاط ایران

  •  
  • برای مشاهده محتویات پکیج طلایی و هدایای ویژه همراه آن، روی دکمه سبز رنگ زیر کلیک کنید

      جمعاً: 1.497.000 تومان 

فقط 497.000 تومان