فیلم آموزش بازاریابی فروش تلفنی | بازاریابی تلفنی | بهزاد استقامت

ایجاد ارتباط صمیمی با مشتری + فیلم آموزشی رایگان

ایجاد ارتباط صمیمی با مشتری

 

آموزش بازاریابی تلفنی و فنون مذاکره تلفنی

 

 

در اغلب آموزش‌های فروش تلفنی سراسر دنیا تأکید ما مدرسین به فروشنده ها این است که حتما تو مکالمه تلفنی نام و نام خانوادگی مخاطب را بپرسند. اما سوال اینجاست که اگر ما مشخصات مشتریان داریم مثلا فامیلشون داریم چطوری میتونیم بپرسیم که با واکنش منفی مخاطب روبرو نشویم ویدیو از یک اصل است صحبت می‌کنم که میتونید به راحتی از این سد عبور کنید پس از انتهای ویدیو با من باشی اجازه بدهید قبل از این با هم مرور کنیم ببینیم چرا اینقدر تاکید اسم و فامیل مخاطب را صدا کنیم آقای ارسطو عقیده داره که یکی از زیباترین کلماتی که هر انسان در تمام طول زندگیش حتی اگه بارها بارها بشنو و لذت میبره شنیدن اسم و فامیلش است از طرفی آقای دیل کارنگی در کتاب آیین دوست یابی یکی از روش های قدرتمند ایجاد ارتباط صمیمی صدا کردن.

رامین مخاطب می دونند متوجه شدیم که به کار بردن اسم و فامیل مخاطب برای ایجاد روابط صمیمی تاثیرگذار است و رابرت چالدینی تا کتاب‌های خودش از یک اصل به نام اصل عمل متقابل روابط موبایل شخصی شروع کنیم به احتمال خیلی زیاد هم این عکس العمل را نسبت به ما نشون میده همون جوری با ما ارتباط برقرار میکنه پس از تماس های تلفنی ابتدای مکالمه ما باید خیلی با دقت انجام فرد یا کل کالین که نام و نام خانوادگی مخاطبان میتونید از این الگو استفاده کنید.
سلام روز بخیر من بهزاد استقامت هستم از مدرسه آموزش فروش تلفنی راه مدیران شریف تو بپرسم یا شریفتون بدونم وقتی که شما از این لحظه استفاده می کنید احساس. لحن مناسب سرعت مناسب و معرفی خوب و شفاف استفاده می کنید طبق اصل عمل متقابل به احتمال خیلی زیاد مخاطب هم به راحتی قابل خودش را به شما میگه وقتی که گفت کار شما از همین جا شروع میشه از اینجا به بعد فروشنده تلفنی باید در مکالمه خودش تقریبا هر یکی دو جمله در میون فامیل مخاطب و صدا ایجاد صمیمیت طبق نظریه دیل کارنگی در کتاب آیین دوست یابی و از آن طرف آقای ارسطو ایجاد روابط صمیمی سریعتر شکل بگیرد کشورهای اروپایی خارج از ایران مرسوم هست که افراد اسم کوچک همدیگر را صدا می‌کند اما تو کشور ما حداقل تا زمانی که روابط صمیمی اتفاق نیفتاد و احساس نکردید که اجازه دارید اسم کوچیک مخاطب را صدا کنید پیشنهاد من به شما اینه که از فامیل شخص استفاده کنید اگر از این ویدئو لذت بردیم مثل همیشه لطف. ذخیره رو انجام بدید و اگر دوست داشتید برای تعدادی از دوستان خودتون این ویدیو رو ارسال کنید مرسی خدانگهدار.

بخوانید
روزکاری را چگونه شروع کنیم؟ +فیلم آموزشی

 

برای دریافت آموزش های رایگان بیشتر دوره آموزشی بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی فرصت را از دست ندهید و فروش خود را با این آموزش ها چند برابر کنید کافیست کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

02191010363

85%

این پیشنهاد فقط همین حالا معتبر  است و اگر پنجره را ببندی از دستش داد!

شما با مطالعه این کتاب از 90% فروشنده‌های تلفنی دیگر جلوتر هستید

ارسال رایگان به سراسر نقاط ایران

  •  
  • برای مشاهده محتویات پکیج طلایی و هدایای ویژه همراه آن، روی دکمه سبز رنگ زیر کلیک کنید

      جمعاً: 1.497.000 تومان 

فقط 497.000 تومان