تلفن یکی از مهم‌ترین ابزارهای فروش

– آیا قادر به کشف کردن منابع جدید نیستید؟
– آیا فقط اطلاعات محدودی را در تماس‌هایتان به دست می‌آورید؟
– آیا بارها و بارها با عدم پذیرش درخواستتان مواجه می‌شوید؟
– آیا ناامید می‌شوید، زیرا هیچ‌کس در پاسخ شما تماس نمی‌گیرد؟
– آیا از تلفن زدن به همان شماره‌های قدیمی خسته شده‌اید؟

تلفن یکی از مهم‌ترین ابزارهای فروش

مقدمه

در بازار فروش امروزی تلفن بعد از کیف‌دستی یکی از مهم‌ترین ابزارهای فروش است. به‌دلایلی‌چند، خواه در داخل فروش و خواه خارج از فروش، افراد کمی دوره و آموزش رسمی در مورد چگونگی استفاده کارآمد از موارد زیر را دیده‌اند:

 

  • ایجاد رابطه‌ی نزدیک فوری
  • ایجاد شور و اشتیاق درباره کسب‌وکار
  • به‌دقت گوش دادن در مورد مفاهیم عمیق‌تر
  • کنترل نوسان و تن صدا
  • اتمام کار همواره از طریق تلفن

 

اکنون اغلب کسب‌وکارها با استفاده از تلفن هدایت می‌شوند. حتی هنگامی‌که فروش در پی مذاکره رودررو انجام می‌گیرد از تماس تلفنی آغازشده است. به همین دلیل هر فرد حرفه‌ای در امر فروش باید یک دفتر فروش تلفنی برای ایجاد فروش‌های بیشتر داشته باشد. اکنون فکر کنید که چه قدر موقعیت‌های کسب‌وکار تغییر کرده است.

با افزایش مداوم هزینه‌های مربوط به رفت‌وآمد، شرکت‌های بیشتری بازاریاب‌ها را از کوچه و خیابان فرامی‌خوانند و یک دستگاه تلفن جلوی آنان گذاشته‌اند. فروشندگانی که می‌گویند خودشان کارایی بیشتری دارند. شاید درست می‌گویند به‌هرحال ما به‌احتمال نمی‌توانیم وقت کافی برای ملاقات حضوری در موقعیت‌های فروش بگیریم آن‌هم درصورتی‌که پشت تلفن کارایی‌ای نداشته‌ایم.

بخوانید
ابزارهای لازم برای بازاریابی و فروش تلفنی

 

بازاریابی و فروش تلفنی شما تا چه حد اثربخش است؟

 

خوب، چه چیزی در مورد بازاریابی و فروش تلفنی شمارا معذب می‌کند؟

 

  • آیا قادر به کشف کردن منابع جدید نیستید؟
  • آیا فقط اطلاعات محدودی را در تماس‌هایتان به دست می‌آورید؟
  • آیا بارها و بارها با عدم پذیرش درخواستتان مواجه می‌شوید؟
  • آیا ناامید می‌شوید، زیرا هیچ‌کس در پاسخ شما تماس نمی‌گیرد؟
  • آیا از تلفن زدن به همان شماره‌های قدیمی خسته شده‌اید؟

 

اگر پاسخ شما به تمام این پرسش‌ها “بله” است، از اطلاعات موجود در این وب‌سایت مخصوص شماست. مشکل احتمالی این است که شما در مورد بازاریابی و فروش تلفنی عاداتی کسب کرده‌اید که جایی آن‌ها را آموزش ندیده‌اید. شاید مسئله این است که شما فقط از تلفن برای تماس گرفتن با مشتری استفاده می‌کنید و می‌خواهید فروش زیادی داشته باشید!

مشتریان از همیشه مشغول‌تر هستند و همواره تلفن‌های زیادی به آنان می‌شود، چه داخلی و چه خارجی. بنابراین بازاریاب و فروشنده تلفنی حرفه‌ای آموزش‌دیده باید دارای مهارت‌های استثنایی باشد تا بتواند تلفنی مشتری بگیرد، اطلاعات جمع کند، رابطه نزدیک ایجاد کند، شور و اشتیاق بیافریند و در پی تماس تلفنی پیشرفت کند و کار را تحقق بخشد. یعنی به مرحله نهایی روند فروش برساند در بازار فروش رقابتی امروز دستیابی به چنین نتیجه و روندی بسیار مشکل است.

 

یک رویکرد جدید

درگذشته بسیاری از بازاریابان و فروشندگان تلفنی بر اساس دیدگاهی تهاجمی و نه مشاوره‌ای برای تضمین کار و تجارت آموزش می‌دیدند.  بسیاری مشتریان بالقوه امروزه نه‌تنها از مواجهه رودررو با شما گریزان هستند، بلکه به نحوی فزاینده ابزارهایی را برای اجتناب از ملاقات حضوری به کار می‌گیرند.

بخوانید
چطور مشتری مهربان- پایدار را از پشت تلفن تشخیص دهیم؟

مطالب موجود در این وب‌سایت به شما نشان می‌دهد، چگونه به نحوی مؤثر به مشتری برسید و در تصمیم‌گیری او نقش داشته باشید با استفاده از فن هماهنگی شخصیت و دیدگاه فروش مشاوره‌ای، شما نوعی فروشنده حرفه‌ای می‌شوید که می‌تواند بی‌درنگ نوع شخصیت مشتری را تشخیص دهد و با آهنگ کلام و سبک او همانند شود و درنتیجه یک رابطه نزدیک فوری  از ایجاد کند

دوران روش‌های قدیمی که از دروغ گفتن، اغراق و پنهان‌کاری استفاده می‌کردند، گذشته است. این مقاله به شما آموزش می‌دهد چگونه بارو راستی صداقت و گرمی کالا و خدمات خود را بفروشید. بنابراین نوعی از روابط را ایجاد خواهید کرد که برای مشتریان درازمدت و فروش‌های سودآور ضروری هستند.

یک نظر در “تلفن یکی از مهم‌ترین ابزارهای فروش

  1. Darrell Wolinski می گوید :

    Hey I am so happy I found your webpage, I really found you by accident, while I was looking on Google for something else, Anyways I am here now and would just like to say cheers for a fantastic post and a all round interesting blog (I also love the theme/design), I don’t have time to go through it all at the minute but I have bookmarked it and also included your RSS feeds, so when I have time I will be back to read a great deal more, Please do keep up the great work.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

02191010363

85%

این پیشنهاد فقط همین حالا معتبر  است و اگر پنجره را ببندی از دستش داد!

شما با مطالعه این کتاب از 90% فروشنده‌های تلفنی دیگر جلوتر هستید

ارسال رایگان به سراسر نقاط ایران

  •  
  • برای مشاهده محتویات پکیج طلایی و هدایای ویژه همراه آن، روی دکمه سبز رنگ زیر کلیک کنید

      جمعاً: 1.497.000 تومان 

فقط 497.000 تومان